Nonnii nyt olen päässyt auttamaan Mammaa puutarhan hoidossa, siivouksessa ja vaihtamassa kukille multaa. Kitta on vaan lököillyt auringossa, kun minä olen touhuillut hiki päässä, no olisin minäkin makoillut, mutta se pöljä änkesi minun paikalle

1504435.jpg...

Laitettiin Mamman mielestä hieno linnunpönttö liiterin seinään, mutta tottapuhuen, en minäkään tuonne munisi...

1504441.jpg

Sitten laitettiin hienoihin kottikärryihin kukkia, mutta tutkin niitä kuulemma liian läheltä, niin mamma nosti hetkeksi kärryt turvaan ennenkun keksii niille paikan, mutta minulta ei ole turvassa mikään... Jäniksiä kerkesin tutkailamaan pitkän ajan, kunnes tuli aika liukas lähtö1504480.jpg

Sain kyllä illallakin vähän toruja kun itse aloin oma-aloitteisesti kukkahommiin sisällä, yritin syyttää Kittaa, mutta jäin kiinni kun nukahdin rikospaikalle ja multajäljet johti minun tassuihin1504503.jpg1504519.jpg