Tervehdys Vehmaalta...

Perjantai: Lähdettiin puolilta päivin matkaan, Leni meni mummolaan hoitoon. Täällä paikanpäällä onkin ollut ihmetystä koko perjantai illan. Ollaan yötä entisellä maatalousoppilaitoksella ja täällä on vaan kaikki lehmien väristä, tuoleista lähtien... Kuten tämä julistekkin.

1066335.jpg

Aika rasittava ilta oli minulla, ensin piti oottaa autossa ja taas tultiin hakemaan pois ja taas vietiin autoon ja sitten piti mennä valokuvaan ja sitten autoon ja sitten Ukon piti olla esittelyssä minun kanssa... Aikamoista hulinaa, ja minä vaan odotan että päästäis jo metälle. On meillä onneksi ihan hyvä huone, vaikka telkkaria ei olekkaan... tuo viimeinen tuli Mamman suusta, sekun saatiin myös mukaan. 1066270.jpg

Mamma on mukana ensimmäisissä ajokokeissa, sanoi että aloittaa suoraan huipulta, hih.. on se kyllä ihan pihalla, kaikki tuntuu tuntevan sen mutta se ei ketään, mutta ne tuntee Mamman minun takia, Se on ihan ihmeissään.

Lauantai: Aamulla me lähdettiin seitsemän aikaan ukon kanssa metsälle ja Mamma lähti linja-autolla kiertoajelulle, Olivat käyneet kivimuseossa ja hienossa kodassa paistamassa peuramakkaraa. Se oli mammalle ihan oikein, että laitettiin se istumaan lämpimään linja-autoon tuon metälle lähdön sijasta, sekun yleensä käy vaan paistamassa siellä makkarat ja haluaa kotiin... Nyt pääsi oikein linja-auto kyydillä, heh

1066293.jpg

1066279.jpg

Minulla ajot meni aika kivasti ja hyvissä lähtöasetelmissa ollaan huomista päivää ajatellen. Jännäksi menee, ollaan monen koiran kanssa aika tasapisteissä.Tuloksia voi seurata täältä; Lauantai ja Sunnuntai

Nyt olen aika väsy ja taidan painua unten maille odottamaan huomista koitosta... Hyvää Yötä.1066486.jpg