Moikka pitkästä aikaa.

Nyt ollaankin Mamman kanssa oltu reissussa, me lähdettiin perjantaina yllätysvierailulle Kajaaniin ja tarkoitus oli yllättää Anu, ja kyllä se yllättyikin kun näki minut heti ekana, Mammasta se yllättyi vielä enemmän, Anu ei osannut sanoa mitään, katteli puoli tuntia vaan suu auki meitä, minua se Anu pikkaisen nauratti, kun se oli ihan pää pyörällä1041666.jpg

1041671.jpg

 

Minä kyllä odotin Myttyä ja Iraa eniten, ja kyllä nekin minusta tykkäsivät, eivät kovasti edes komentaneet. Lauantai aamuna mentiin porukalla koirapuistoon, kaikenmaailman telineitä kokeiltiin, siellä oli kivaa ja kun sinne tuli kiva pentukin, joka oli ihan villinä... Mytty kyllä osasi paljon paremmin mennä niissä vehkeissä, kun minä.

1041679.jpg

 

1041682.jpg

1041686.jpg

1041695.jpg

Meillä oli kyllä tosi kiva reissu ja Mamma lupasi että mennään uudelleenkin. Junassakin olin tosi kiltisti, vaikka en ymmärtänytkään miksi yhdelle kissalle puettiin verkkatakki päälle ja sen päälle vielä turkki, se kissa olikin kyllä aika omituisen näköinen, sillä ei ollut ollenkaan karvoja, hyi että minua iljotti....

1041674.jpg

Kiitos Mytylle, Iralle ja koko muullekkin porukalle, etenkin Anulle hyvästä huolenpidosta, kyllä meillä on jo taas teitä ikävä...